Focus op de Everest
Voor dit shot heb ik bestaande beelden van Mount Everest bewerkt, waarbij alle andere klimmers zorgvuldig werden verwijderd, behalve de hoofdpersoon van het verhaal. Door object removal en het reconstrueren van de omgeving, inclusief het realistisch terugplaatsen van rondvliegende sneeuw, bleef de scène geloofwaardig en krachtig.
#NoAIIn een ander shot moest de magie van de Everest behouden blijven, maar zonder de andere klimmers. Ik verwijderde hen zorgvuldig met object removal, terwijl ik ervoor zorgde dat het rondvliegende sneeuw natuurlijk over de rotsen bleef bewegen. Door slimme compositing bleef de interactie tussen sneeuw en landschap intact, waardoor het shot naadloos en realistisch oogde.
Het resultaat? Een indrukwekkend beeld waarin de eenzame klim volledig tot zijn recht kwam.
Color Grading
Voor Blind Descent heb ik de kleuren van de film aangepast om de sfeer en emotie van de scènes te versterken. Door de juiste color grading toe te passen, kreeg de film een krachtige en meeslepende uitstraling.



